Feb 10, 2011

PELUANG PERNIAGAAN GLOBAL

Sesiapa yang ada network di luar negara, contohnya ada buat biz, ex student, atau pernah bekerja di luar negara, inilah masanya anda nak kembangkan sayap bisnes ni sebab company membuka peluang cari pasaran secara global. Tak mustahil kita di Malaysia, suatu masa nanti kita anda network di Indonesia, Arabs, Eropah, Amerika, Jepun dan sebagainya. Semuanya boleh dilakukan secara online. Sebab company boleh hantar terus produk ke kebanyakan negara. Lebih 240 negara dah guna biodisc ni.
Bayangkan jika di banyak negara anda ada network, masa itulah duit bekerja untuk anda. Ini namanya passive income, lawan active income macam kita buat sekarang. Ada kerja baru ada gaji. Takde kerja takde gaji.
Jadi jangan kita seronok dengan active income ni sebab penat kita bekerja tapi pulangannya cukup makan sahaja. Berubahlah kepada pasif income...bukan jadi pasif ye...

No comments:

Post a Comment

Komen dan pertanyaan anda sangat dialu-alukan.
Komen yang berunsur fitnah, menghina, tidak membina, lucah dan keterlaluan akan didelete. Hanya registered users termasuk open ID sahaja dibenarkan komen. Anonymous tidak lagi kerana ada di antaranya yg tidak bertanggungjawab dgn memberi komen yg mengutuk tapi tak berani perkenalkan diri. Kami tidak menjalankan urusan dengan berselindung.
Nama, emel, no telefon, no akaun bank, gambar dan FB saya adalah benar.