Feb 6, 2012

PROGRAM MENTOR JUTAWAN BERMULA


Siri jelajah program mentor jutawan akan bermula Februari ini. Jangan lepaskan peluang dapatkan tiket percuma dengan sms

PMJBD<>Nama<>No KP<>Lokasi dan hantar ke

0197786126 (Nazree) untuk seluruh lokasi

atau 0137206272 (Yusli)kawasan Parit Raja/Batu Pahat/Kluang dan berdekatan.

Tunggu hingga anda dapat balasan sms dan simpan sebagai tiket masuk percuma. Jika tidak anda perlu membayar tiket RM30 untuk masuk.

1 comment:

  1. Alhamdulillah. Program Mentor Jutawan hampir sudah menjelajah ke seluruh Malaysia, minggu ini ke utara pula. ramai yang telefon semula sbb baru terbaca iklan yg mungkin telah jd bungkusan nasi lemak (sedap tu mkn sambil hirup kopi panas)& terkezut sbb PMJ ni dh lps pun d tempat mrk. Byk negeri yg kami pergi "PENUH". MAAF kami pinta sesiapa yg xdpt kami jemput dtg. Insya Allah kami akn dtg lg. Kpd yg sudah mendaftar siri "ADVANCE" (siri lg CEPAT 'PemProgramn Mentor MenJutawankn anda'), pd 30&31Mac & 1April d Genting Highland tel sy segera 0197786126 agar anda tidak ketinggalan. khas seluruh M'sia, hanya 30org trpilih, tinggal 6 tempat je kosong. "Siapa cepat, dia dpt cepat JUTAWAN"

    ReplyDelete

Komen dan pertanyaan anda sangat dialu-alukan.
Komen yang berunsur fitnah, menghina, tidak membina, lucah dan keterlaluan akan didelete. Hanya registered users termasuk open ID sahaja dibenarkan komen. Anonymous tidak lagi kerana ada di antaranya yg tidak bertanggungjawab dgn memberi komen yg mengutuk tapi tak berani perkenalkan diri. Kami tidak menjalankan urusan dengan berselindung.
Nama, emel, no telefon, no akaun bank, gambar dan FB saya adalah benar.