Aug 5, 2010

CARA GUNA BIODISC

Minum air yang telah dienergize oleh BioDisc

Sebaik-baiknya alirkan air ke atas BioDisc dengan kelajuan rendah (perlahan/halus). Memang proses agak lama, tetapi memerlukan kesabaran dalam menghasilkan sesuatu yang baik. Minum sebanyak mungkin air tersebut dalam satu hari. Pakar kesihatan menyatakan kita kena minum air 8 gelas sehari.


Untuk mudah buat air, biodisc saya letakkan dalam tapis santan dan letak atas jug air. Lalukan air paip (kena guna alat penapis air spt Bio Aura dsb, yg murah pun takpe) ke atas biodisc tadi. Maka air akan masuk ke dalam jug. Minum air itu. Jadi anda tak perlu pegang biodisc.


Mandi menggunakan air yang telah dineutralkan / energize oleh BioDisc.


Sediakan satu baldi atau lebih air BioDisc dengan alirkan air paip dalam aliran yang perlahan ke atas BioDisc. Boleh juga kocak/kacau air dalam baldi tersebut dengan menggunakan BioDisc dalam pusingan lawan arah jam selama 2-3 minit. Amalkan untuk setiap mandian harian.


Gunakan Aliran Cahaya LED (cahaya putih)

Suluh biodisc dengan cahaya LED dengan putarkan lawan arah jam. Boleh guna lampu picit atau lampu automatik yang pihak kami ada jual. Ini akan memberi tindakbalas ke atas sel-sel dalam tubuh.

Suluh pada atas kepala, tapak kaki atau tempat sakit sekurang-kurangnya 1 jam.
Asma - suluh pada dada dan belakang.
Buah pinggang - suluh pada pinggang.
Gout, stroke, lumpuh - tapak kaki

Letak Sahaja

Biodisc juga boleh diletak di kepala, jika sakit kepala, pada pipi jika sakit gigi, payu dara untuk kanser.
Letakkan di bawah bantal untuk tidur yang nyenyak.


PERHATIAN: SEBAIK-BAIKNYA GUNA SECARA OPTIMUM DENGAN MENGGUNAKAN SEMUA CARA

TEMPOH JANGKAMASA UNTUK SESEORANG INDIVIDU ITU SEMBUH ADALAH BERBEZA!! ADA YANG CEPAT ADA YANG LAMBAT SEKADAR BERUSAHA ALLAH SWT MENYEMBUHKANNYA

No comments:

Post a Comment

Komen dan pertanyaan anda sangat dialu-alukan.
Komen yang berunsur fitnah, menghina, tidak membina, lucah dan keterlaluan akan didelete. Hanya registered users termasuk open ID sahaja dibenarkan komen. Anonymous tidak lagi kerana ada di antaranya yg tidak bertanggungjawab dgn memberi komen yg mengutuk tapi tak berani perkenalkan diri. Kami tidak menjalankan urusan dengan berselindung.
Nama, emel, no telefon, no akaun bank, gambar dan FB saya adalah benar.