Aug 5, 2010

MANFAAT BIODISC

KEUNTUNGAN TERAPI BIODISC :

(a) Meningkatkan kemampuan organ tubuh menyerap air

(b) Membantu proses detoksifikasi radikal bebas, meningkatkan detoksifikasi hati, meremajakan kembali sel-sel tubuh yang telah rosak, dan meningkatkan penyerapan nutrien ke dalam tubuh.

(c) Pada perubatan tradisional cina telah dibuktikan bahawa BioDisc ini juga adalah alat kesihatan (wellness) kerana menyeimbangkan chakra, membuka meridian dan mnyeimbangkan Yin dan Yang.

(d) Terapi dari air BioDisc membangkitkan kekuatan alami dari dalam tubuh kita sendiri untuk menyembuhkan penyakit seperti tekanan darah tinggi, kolesterol, asam urat, dan pesakit stroke yang sudah diterapi dengan air BIODISC akan bertambah sihat berbanding biasa, sihat bahkan dapat sembuh.

(e) Dengan meminum Air BioDisc setiap hari, maka tubuh kita akan lebih segar, air BioDisc juga akan membuang semua racun-racun ditubuh kita (detoksifikasi ) yang membuat organ-organ tubuh kita dapat berfungsi dengan baik kembali dan Kesihatan kita akan lebih baik.

(f) Dengan meletakkan disc di tengah ranjang (di lantai, di antara kepala dan kaki) frekuensi dari biodisc akan mengatasi efek Electro-Smog pada tubuh membuat tubuh kita lebih bugar, stabil dan bebas pengaruh / radiasi Elektro-Smog.

(g) Memperbaiki dan meningkatkan kualiti tidur, jika ditempatkan di bawah tempat tidur dan meningkatkan energi chi yang positif dari tubuh, jika dikenakan atau dibawa dalam kocek

.

(h) Meningkatkan potensi oksigen, dengan peningkatan oksigen di dalam sel-sel darah akan meningkatkan level energi.

(i) Peningkatan level energi yang dapat dilihat dengan jelas adalah penggunaan BioDisc ketika mandi. Tubuh dapat menyerap air energi melalui kulit. Kesannya bagi tubuh secara keseluruhan, dari kepala sampai kaki. Seseorang merasa positif dan bertenaga seharian setelah mandi dengan air yang mengalir melalui BioDisc.

(j) Menghilangan rasa sakit dengan bantuan sinar matahari yang direfleksikan melalui BioDisc.

(k) Membangkitkan energi alami untuk meremajakan struktur molekul setiap air, menumbuhkan sel-sel jaringan yang sudah mati, dan meningkatkan sistem kekebalan tubuh.

(l) Memperlambat bahkan menghentikan penyebaran dari penyakit kanser dan HIV

(m) Menghilangkan kesan bahaya dari MSG pada makanan

(o) Menghirup wap dari air terapi BIODISC yang dididihkan dapat menyembuhkan penyakit asma.

(p) Mengurangkan kesan penuaan.

(q) Gosokkan rokok di BioDisc untuk mendapatkan rasa yang lebih lembut dan mengurangi rasa terbakar di kerongkong.

(r) Meningkatkan fokus pikiran dan ketenangan terutama untuk anak dengan autisme & ADH.

No comments:

Post a Comment

Komen dan pertanyaan anda sangat dialu-alukan.
Komen yang berunsur fitnah, menghina, tidak membina, lucah dan keterlaluan akan didelete. Hanya registered users termasuk open ID sahaja dibenarkan komen. Anonymous tidak lagi kerana ada di antaranya yg tidak bertanggungjawab dgn memberi komen yg mengutuk tapi tak berani perkenalkan diri. Kami tidak menjalankan urusan dengan berselindung.
Nama, emel, no telefon, no akaun bank, gambar dan FB saya adalah benar.