Nov 15, 2010

BIODISC SEMAKIN HANGAT

Malam Sabtu lepas, centre di Nurul Klasik dekat Square One Mall penuh dengan mereka yang berminat mengetahui lebih lanjut tentang produk ajaib ini. Ada yang datang dari Kluang dan Muar. Kalau minggu lepas orang tak ramai, kali ini Ust Nazree kata kena pecah dinding sebab kerusi pun tak cukup. Ada yang berdiri dan duduk di lantai.

Kepada yang belum mengenali produk dan pelan pemasaran biodisc, semua dijemput hadir ke centre setiap Jumaat malam Sabtu. Masuk percuma dan anda takkan rugi apa-apa. Tiada paksaan untuk beli atau join. Dengar dulu, kemudian baru boleh buat keputusan.

Jika kita tiada sakit kronik, kita boleh beli sebagai langkah pencegahan. Pembunuh no 2 sekarang ni ialah kanser. Mengikut statistik 40,000 kes kanser baru dilaporkan setiap tahun di negara ini. Setiap 4 orang di kalangan kita, 1 orang berisiko menghidapi kanser. So InsyaAllah kalau kita guna biodisc, ia merupakan langkah pencegahan. Kata orang "beringat sebelum kena".

Minggu lepas saya dan isteri melawat seorang budak perempuan berusia 3 tahun yang kena kanser darah di Hospital Batu Pahat. Alhamdulillah, nenek saudara dia belikan biodisc dan sekarang sedang menggunakan rawatan biodisc selain cara hospital. Sekarang budak tu di Hospital JB. Kita doakan semoga dia sembuh.

Menurut atuk budak tu, tiada seorang pun dalam kalangan keluarga mereka yang kena penyakit itu. Benarlah statistik yang dipaparkan di akhbar. Penyakit sekarang tak kenal siapa. Yang penting kita kena berusaha. Dah ada produk yang bagus ni kenapa kita nak menolak atau menafikan mereka yang telah sembuh dengan menggunakan biodisc.

Fikir-fikirlah dengan hati terbuka...

No comments:

Post a Comment

Komen dan pertanyaan anda sangat dialu-alukan.
Komen yang berunsur fitnah, menghina, tidak membina, lucah dan keterlaluan akan didelete. Hanya registered users termasuk open ID sahaja dibenarkan komen. Anonymous tidak lagi kerana ada di antaranya yg tidak bertanggungjawab dgn memberi komen yg mengutuk tapi tak berani perkenalkan diri. Kami tidak menjalankan urusan dengan berselindung.
Nama, emel, no telefon, no akaun bank, gambar dan FB saya adalah benar.