Apr 12, 2011

BIODISC RAWATAN ALTERNATIF

Ada banyak rawatan alternatif selain ubat/rawatan hospital. Ada homeopati, akupuntur, elektrostatik, herba, bomoh dan sebagainya. Tapi yang ini lain daripada yang lain. Saya percaya ramai yang tak pernah dengar benda ni. Ia dipanggil Biodisc.

Biodisc juga boleh dikategorikan sebagai rawatan alternatif. Walaupun ia bukan bertujuan merawat penyakit tertentu, tetapi keberkesanannya merawat banyak penyakit kronik amat mengagumkan hingga ada yang menggelarnya kaca ajaib.

Memang sukar nak percaya pabila budak perempuan 16 tahun yang lumpuh separuh badan boleh berjalan semula setelah menggunakan biodisc. Begitu juga dengan stroke, SIS (ketumbuhan dalam rahim). Diebetes tak usah ceritalah. Banyak yang dah sembuh.

Maka jika anda atau orang yang anda sayangi sedang mencari rawatan alternatif selain hospital, saya cadangkan anda cuba biodisc. Semua mereka yang dah sihat bermula dengan mencuba. Ini termasuklah bapa budak perempuan yang pulih lumpuh tu memandang sinis apabila rakan kami nak cuba biodisc ke atas anaknya. Tapi dengan izin Allah, alhamdulillah anak dia sekarang boleh berjalan semula.

Ada jaminan ke? kalau ditanya pasal jaminan, doktor yang buat rawatan atau pembedahan pun takkan bagi jaminan. Kita cuma berusaha. Berdasarkan pengalaman orang yang telah menggunakannya ia terbukti berkesan. Testimoni sentiasa bertambah dari sehari ke sehari.

Mungkin anda salah seorang daripadanya. Cubalah!!!

No comments:

Post a Comment

Komen dan pertanyaan anda sangat dialu-alukan.
Komen yang berunsur fitnah, menghina, tidak membina, lucah dan keterlaluan akan didelete. Hanya registered users termasuk open ID sahaja dibenarkan komen. Anonymous tidak lagi kerana ada di antaranya yg tidak bertanggungjawab dgn memberi komen yg mengutuk tapi tak berani perkenalkan diri. Kami tidak menjalankan urusan dengan berselindung.
Nama, emel, no telefon, no akaun bank, gambar dan FB saya adalah benar.