Apr 28, 2011

TESTIMONI DIEBETES / KENCING MANIS

Ini satu lagi testimoni diebetes oleh suami seorang guru dari Kedah. Suami beliau penghidap diebetes dan pada Disember lepas kakinya luka terkena benda panas. Setelah menggunakan biodisc selama 2 bulan, luka beransur pulih. Cara rawatan sama saja iaitu minum air, suluh dan tambahan, tempat luka itu disembur atau direndam air biodisc. Paras gula pun dah stabil. Anda boleh lihat sendiri gambar dalam blog cikgu ni. Klik sini

So kalau ada sesiapa yg guna tapi macam takde apa2 kesan, semak perkara berikut:

1. Kesan penggunaan tak sama kpd semua orang, ada yg cepat ada yg lambat. Anda disyorkan guna selama 6 bulan berterusan jika lambat kesannya.

2. Untuk mandi, rendam atau spray, kita boleh terus guna air paip, tetapi untuk minum (boleh juga air paip direct kalau sanggup), anda TAK BOLEH guna air yg telah anda dididihkan/dimasak terlebih dahulu sebagaimana yg biasa kita buat. So guna air yg telah ditapis dgn mesin penapis spt Bioaura, Zhulian, Dr Sukida, Diamond atau apa2 brand kecuali 1 brand sahaja yg tak boleh. Hubungi saya utk mengetahui nama brand yg tak boleh tersebut.
Juga TAK BOLEH guna air RO (reverse osmosis) sama ada yg dibotolkan atau yg anda beli di mesin.

Boleh guna air mineral yg dijual di kedai2 kalau takde penapis air di rumah. Guna penapis yg murah pun takpe.

Jadi saya harap anonymous yg komen di blog saya ini yg mengatakan tak berkesan, dpt ambil tindakan dari panduan ini.

Satu lagi saya baru sahaja dapat sms dari En Azman dari Seremban yg menyatakan dia sedang rawat seorang pesakit dgn biodisc dan dlm beberapa hari ada kesan positif. Dia kata produk ini baik. En Azman dapat maklumat dari blog ini dan pergi beli biodisc di ofis QNET di PJ. Semoga sahabat/saudara beliau sembuh.

No comments:

Post a Comment

Komen dan pertanyaan anda sangat dialu-alukan.
Komen yang berunsur fitnah, menghina, tidak membina, lucah dan keterlaluan akan didelete. Hanya registered users termasuk open ID sahaja dibenarkan komen. Anonymous tidak lagi kerana ada di antaranya yg tidak bertanggungjawab dgn memberi komen yg mengutuk tapi tak berani perkenalkan diri. Kami tidak menjalankan urusan dengan berselindung.
Nama, emel, no telefon, no akaun bank, gambar dan FB saya adalah benar.