Aug 22, 2011

BELI LAMPU BIODISC

Kepada sesiapa di seluruh negara yang dah memiliki biodisc tapi belum ada lampu boleh berurusan dengan saya. Baru-baru ini saya uruskan 2 org, 1 dari Melaka dan 1 lagi dari JB. Lampu ini dicipta oleh Max Liu yg video promosinya ada dalam youtube. Saya merupakan ejen dia. Sama aje harganya sama ada anda beli melalui dia atau saya.

Harga 1 unit RM290  bagi Semenanjung. Sabah/sarawak RM310

Berminat wasap saya terlebih dahulu 013-7206272. Lampu itu nanti akan dipos oleh Max Liu ke alamat pengeposan yg anda beri.

Sesetengah penyakit atau pesakit memerlukan lampu untuk lebih berkesan.

1 comment:

  1. permisi iklan ya gan....
    Bagi yang butuh variasi lampu biodisc bisa berkunjung ke: www.qnetbiodisc2.wordpress.com

    ReplyDelete

Komen dan pertanyaan anda sangat dialu-alukan.
Komen yang berunsur fitnah, menghina, tidak membina, lucah dan keterlaluan akan didelete. Hanya registered users termasuk open ID sahaja dibenarkan komen. Anonymous tidak lagi kerana ada di antaranya yg tidak bertanggungjawab dgn memberi komen yg mengutuk tapi tak berani perkenalkan diri. Kami tidak menjalankan urusan dengan berselindung.
Nama, emel, no telefon, no akaun bank, gambar dan FB saya adalah benar.