Aug 23, 2011

TESTIMONI BIODISC BADAN LEMAH

Ni dpt maklumat dr Faiz, salah seorang forumer dalam forum carigold.com thread QNET. Semasa berforum tu, dia telah mencelah dengan berkata dia tak memihak sesiapa tapi dia bagitahu org taman dia dekat Bahau yg tak boleh berdiri selama 8 tahun, tapi skrg alhamduillah boleh bekerja setelah rawat guna biodisc.
Boleh baca sesi perbincangan yang hangat pro dan kontra tentang biodisc dan QNET dgn klik TAJUK di atas.

Untuk makluman, mereka yg kondem biodisc akhirnya mengalah dengan mengatakan "kalau korang rasa biodisc ni tak tipu korang teruskanlah".

Memang betul biodisc tak tipu. Takut juga saya nak promote produk tipu. Mana mau lari. Silap2 keluar gambar kat paper, kena cari dgn Bank Negara. Satu lagi kesian juga kalau orang dah keluar duit ribu2 tapi takde kesan. Tapi setakat ni alhamdulilah, kami sendiri yg promote ni pun bertambah yakin apabila ramai yg dah sembuh dari penyakit masing2.

No comments:

Post a Comment

Komen dan pertanyaan anda sangat dialu-alukan.
Komen yang berunsur fitnah, menghina, tidak membina, lucah dan keterlaluan akan didelete. Hanya registered users termasuk open ID sahaja dibenarkan komen. Anonymous tidak lagi kerana ada di antaranya yg tidak bertanggungjawab dgn memberi komen yg mengutuk tapi tak berani perkenalkan diri. Kami tidak menjalankan urusan dengan berselindung.
Nama, emel, no telefon, no akaun bank, gambar dan FB saya adalah benar.