Jan 14, 2011

BUAT DUIT DENGAN BIODISC

Pertama sekali saya nak ucapkan terima kasih dan tahniah kepada Ust Fauzi dari Muar kerana sanggup turun ke Batu Pahat untuk mengetahui lebih lanjut tentang biodisc, seterusnya mendapatkannya untuk faedah diri dan keluarga beliau. Semoga kesihatan tuan dan keluarga bertambah baik lagi.
Kesihatan tidak ternilai. Jadi jutawan kalau sakit pun tiada gunanya. Duit banyak makan roti aje. Kalau terlantar sakit, tak bolehlah melancong ke Gold Coast ke atau mana-mana, hatta nak pergi tandas pun tak dapat, terpaksa orang lain uruskan.
Begitu juga kalau kita sihat tapi duit tarak, hutang keliling pinggang, gali lubang tutup lubang, pun tak guna jugak. Ada pulak yang terpaksa berpindah nak lari dari along.
Inilah realiti yang wujud dalam kalangan masyarakat dan mungkin diri kita termasuk saya.

So sihat pun penting dan duit pun penting. Kombinasi 2 ini cukup menarik.
Biodisc & Qnet adalah jalan penyelesaian kepada 2 kombinasi ini, InsyaAllah.
Biodosc produk kesihatan yang unbelieveable, manakala Qnet sebuah syarikat yang kukuh, anak syarikat QI yang jualnnya kini melepasi RM3 bilion. So takde masalah nak bayar komisen.

Kepada sesiapa yang sakit dan berkata nak sihat saja guna biodisc ni, so kalau company bagi komisen duit tu bagi kat saya eje ok!!!

No comments:

Post a Comment

Komen dan pertanyaan anda sangat dialu-alukan.
Komen yang berunsur fitnah, menghina, tidak membina, lucah dan keterlaluan akan didelete. Hanya registered users termasuk open ID sahaja dibenarkan komen. Anonymous tidak lagi kerana ada di antaranya yg tidak bertanggungjawab dgn memberi komen yg mengutuk tapi tak berani perkenalkan diri. Kami tidak menjalankan urusan dengan berselindung.
Nama, emel, no telefon, no akaun bank, gambar dan FB saya adalah benar.