Jul 17, 2010

HARGA DAN CARA BELI

HARGA

Harga biodisc 1 unit RM1960 (termasuk register ahli (RM70) dan kos kurier (RM40) ke alamat anda. Sekarang ni ada promosi (pek keluarga) bayar RM2360 dapat 2 unit (tambah RM400). Beli 2 unit ni bagus sebab 1 boleh letak kat dapur untuk buat air biodisc. 1 lagi letak kat lampu.

Harga lampu lain dengan biodisc.
Lampu auto tu bukan company yang jual. Ada seorang engineer yang cipta untuk kemudahan orang ramai. Guna lampu picit penat sebab kena putar ikut lawan jam. Salah satu cara untuk dapat manfaat daripada biodisc ialah dengan teknik suluhan yang akan menghasilkan scalar energy.


CARA BELI

Hubungi saya untuk beli. Saya akan uruskan. Sebab nanti anda tak faham nak masukkan maklumat tertentu dalam borang online. Semua pembelian secara online termasuk di ofis Qnet. Cuma jika di sana boleh dapat terus biodisc. Jika tidak ambil di ofis, biodisc akan dipos ke alamat rumah/pejabat anda (anda tentukan).

Langkah 1

Bank in/transfer RM 1960/RM 2360 ke akaun Maybank saya
1514 4501 6913 (YUSLI BIN MUSTAFFA)

Langkah 2

SMS dengan taip "BELI BIODISC RM1960 @ RM2360 TARIKH BANK IN/TRANSFER" dan hantar ke 013-7206272 (Cetak/simpan slip bank in/transfer anda)

Langkah 3

Emel atau sms butiran anda:

Nama penuh (ikut KP)
Nombor kad pengenalan
Tarikh lahir
Alamat rumah
Alamat penghantaran
No telefon rumah
No handphone
Alamat emel
Nama ibu anda
Nama pasangan anda
Nama waris (nyatakan hubungan dengan anda)



HP 013-7206272 atau emel: yusli71@yahoo.com atau Facebook.

No comments:

Post a Comment

Komen dan pertanyaan anda sangat dialu-alukan.
Komen yang berunsur fitnah, menghina, tidak membina, lucah dan keterlaluan akan didelete. Hanya registered users termasuk open ID sahaja dibenarkan komen. Anonymous tidak lagi kerana ada di antaranya yg tidak bertanggungjawab dgn memberi komen yg mengutuk tapi tak berani perkenalkan diri. Kami tidak menjalankan urusan dengan berselindung.
Nama, emel, no telefon, no akaun bank, gambar dan FB saya adalah benar.