Jul 4, 2010

MEMPERKENALKAN BIODISC - KEAJAIBAN KUASA AIR UNTUK PENYEMBUHAN SEMULAJADI

Baru aje tahu pasal benda ni tak sampai sebulan. Kawan kat Sibu Sarawak dah berjaya (menjual dan membantu) ramai pesakit kronik; diabetes, lumpuh, kanser, gout dan banyak lagi. Ceritanya isteri beliau ada batu karang kat hempedu, maka ada kawan dia yang syorkan guna biodisc. Alhamdulillah dengan izin Allah sihat, batu pun hilang. Lepas tu maklumat yang tersebar mulut ke mulut dan juga cari pesakit untuk dibantu maka tersebarlah biodisc di Sibu dan sekarang beliau berada di Seremban, sebarkan sayap. Begitulah ceritanya.

Yang menariknya aku pun dah dapat 1 testimoni yg tak kurang hebat. Perkenalkanlah benda baik ni kepada kawan. Malam dia telefon bagitahu nak pinjam kejap sebab bapa dia dah 2 minggu terbaring, tak nak makan. Nak kena stroke katanya. Malam tu dia tak tidur-guna teknik suluhan, minum, mandi...alhamdulillah badan bapa dia dah mula rasa panas, dah boleh pergi bilik air sendiri. Adik dia pula sakit gatal-gatal kat tangan dia cuba sapu... alhamdulillah hilang.

Kita berusaha Allah tentukan...betul tak. Macam tak percaya tapi itulah realitinya. Itulah sains-nanoteknologi. Kita bukan orang sains, tak tahu, saintis bertungkus lumus siang malam buat kajian untuk kebaikan manusia. Kita hanya menggunakan teknologi, bukan pakar, maka jika kita tak faham tanya yang pakar dalam bidangnya. So harap takdelah yang tolak mentah-mentah.
Air ni semua orang minum. Tugas biodisc ialah menghasilkan frekuensi tenaga pada air iaitu merawat air agar tubuh badan kita dapat merawat atau mencegah penyakit secara semulajadi.
Nanti aku cuba upload testimoni orang sakit kanser, lumpuh dll. Sebahagian yang dah sihat tu sekarang share kebaikan biodisc kat orang lain.

No comments:

Post a Comment

Komen dan pertanyaan anda sangat dialu-alukan.
Komen yang berunsur fitnah, menghina, tidak membina, lucah dan keterlaluan akan didelete. Hanya registered users termasuk open ID sahaja dibenarkan komen. Anonymous tidak lagi kerana ada di antaranya yg tidak bertanggungjawab dgn memberi komen yg mengutuk tapi tak berani perkenalkan diri. Kami tidak menjalankan urusan dengan berselindung.
Nama, emel, no telefon, no akaun bank, gambar dan FB saya adalah benar.