May 15, 2011

BIODISC JIMAT ELEKTRIK

Menakjubkan!!! Terbukti selain merawat penyakit, jimat petrol, biodisc juga boleh jimat elektrik. Kalau tipu blogger ni tipulah saya. Boleh baca kat sini.

Sebelum ni dah dengar juga dari kawan-kawan yang mengatakan biodisc boleh jimat elektrik. Pernah juga cuba tapi tak valid sebab penggunaan tak sama setiap bulan. Kadang musim panan macam skrg ni, banyak guna air cond, bulan lepas tak, so tak boleh compare lah.
Tapi saya letak juga air biodisc kat meter depan dan DB tingkat atas dan bawah baru-baru ni. Tengok bulan depan mcm mana bil...Tak cuba tak percaya kan...

2 comments:

  1. Bro, soalan ni takde kena mengena dengan topik pun ni. cuma nak tanya, dalam banyak testimoni dalam blog ni. ada tak dari pelanggan bro sendiri?

    ReplyDelete
  2. Ada testimoni pelanggan saya, kawan saya (upline), termasuk yg saya jumpa dan sendiri dari mulut pesakit yg sembuh dpd SIS juga stroke.
    Pelanggan saya:
    Batu dlm perut
    Darah tinggi

    Sdg rawatan:
    Stroke- kesan positif
    Sendi- juga positif

    ReplyDelete

Komen dan pertanyaan anda sangat dialu-alukan.
Komen yang berunsur fitnah, menghina, tidak membina, lucah dan keterlaluan akan didelete. Hanya registered users termasuk open ID sahaja dibenarkan komen. Anonymous tidak lagi kerana ada di antaranya yg tidak bertanggungjawab dgn memberi komen yg mengutuk tapi tak berani perkenalkan diri. Kami tidak menjalankan urusan dengan berselindung.
Nama, emel, no telefon, no akaun bank, gambar dan FB saya adalah benar.