Jul 13, 2011

TESTIMONI BIODISC

Baca komen pasal biodisc yg saya copy dr blog jardness.com

mmg mahal pun.. tp, agak2 klu kaki korg yg ade kncing manis n nak kena potong, mane lagi mahal? kaki ker bio disc nih? buah pinggang korg rosak, pastu kna buat haemodialisis setiap hari + kos lagi, mane lagi mahal ngn bio disc nih? meh kite pikir same2... bio dosc ni di cipta utk mencegah bnda ats dr berlaku..


biodisc mmg mahal tapi sgt berguna. abang saya & saya ada masalah saraf..nk potong bawang, angkat tangan, guna garfu dll tak terdaya. lepas 30 minit treatment guna disc ni terus boleh angkat tangan, angkat barang berat etc. mak saya (umur 87thn) sakit lutut & susah berjalan. lepas treatment bagus aje dia bangun buat kerja dapur. jadi saya pun terus beli. sekarang saya pun tolong buat air ni bagi kat jiran2 yg mcm2 sakitnya :) hopefully, depa rasa legalah


Saya dah beli Biodisc ni..Alhamdulillah, penggunaannya sangat menakjubkan..Saya beli untuk ibu bapa saya..Saya tak rasa benda ni mahal,bila ibu bapa saya dapat menikmati kesihatan yang maksimum, cergas dan bertenaga, tanpa sebarang penyakit sekarang, alhamdulillah..RM2000 kita akan nampak seperti RM2 bila kita dah dapat penyakit..Fikir2kan lah..saya dah pakai hampir setahun, saya xrasa mahal sbb Biodisc boleh jimat minyak..saya pergi balik kerja sblm menggunakan biodisc, RM600 sebulan, tp sekarang hanya RM300 sebulan..entahlah, lagi satu, untuk perempuan, kalau rasa nak kulit lembut satu badan, pk2 kan la..tepuk dada tanya selera..Kalau nak kepastian atau testimoni yang saya buat terhadap ibu bapa saya sendiri, boleh email sra_1602@hotmail.com.. Berapa nilainya RM2000 terhadap nilai kesihatan kita??Nikmat yang Allah berikan kepada kita, kita tak pergunakan sebaik-baiknya..Mengenai air yang terbaik adalah air zam-zam, sangat tepat.. Air ini direka menggunakan 13 mineral yang ada pada air zam-zam dan di'implemented' dalam Biodisc. "hampir membentuk" seperti air zam-zam ..Sekian, saya hanya ingin berkongsi maklumat..


Kalau biodisc dah dibuat R&D lebih 20 tahun, agak2 berapa kos aktiviti tersebut? Kalau kita keluar satu produk yg tak ada org lain buat agak2 berapa harga patut jual. Kalau 1 biodisc boleh merawat dan mencegah penyakit untuk satu keluarga berapakah nilai biodisc tu. Guna dulu baru tahu, kita hanya menilai dari cerita dan melihat sahaja. Kalau telefon bimbit harga mahal tapi orang beli juga walaupun dah tahu gelombangnya boleh menyebabkan barah otak...macam mana nak cegah barah tu? dan banyak lagi persoalan timbul, jika air sebagai penawar, apakah kita ingin memilih ubat (drug)atau suntikan atau pembedahan, yang mana paling mudah.


salam..sy ada kawan yg menggunakan biodisc ni. untuk rawatan kanser anaknya. alhamdullilah sembuh sepenuhnya dari kanser. (sblm ni dah behabis beribu ringgit bg perbelajaan bil hospital)
dan penyakit keloid tu yg mcm kusta ke? sbb ada case penyakit kulit di thailand sembuh dgn gunakan air biodisc (sy simpan lg video budak malang tu)

kalu zaman Hang Tuah dulu kt bawa enset compem dia org ckp kt gila dan sama juga dgn BIODISC ni. sapa yg dah gunakan pasti tahu kelebihan nya.

Harga tu cuma sekali shj.. yg penting kesihatan kt sekeluarga terjamin.


ginilah... produk bio-disc ni edaran qnet, sebuah sykt yg bisnesnya diversiti, siap jadi rakan premium team f1 (virgin racing) dan penaja liga hoki malaysia. anda semua boleh buat homework sikit dgn mengunjungi laman qnet.net.my atau googlekan testimoni bio-disc. cubalah semak, kalau-kalau sykt ni pernah buat scam atau skim putar alam... lesen meniaga qnet ni pun sampai 2015! pm dan bekas pm m'sia pun pernah duduk semeja dgn bos qnet ni. agak-agaknya, kalau bos qnet ni bos penipu, boleh ke berpeluang berucap ke dalam mesyuarat CHOGM yg dihadiri pemimpin2 dunia... cuba tuan-tuan fikir sikit.


produk kejuruteraan german ni disokong bukti sains & ujian makmal antrbgsa, bukan cakap2 mulut atau siaran berbayar di tv je. malah, produk ni xde artis sebagai duta. qnet gunakan insan sebenar, yang sakit; untuk menjadi duta produk! bukan orang yang dah sedia berkulit cantik... kemudian tipu penonton tv dengan efek mekap murahan.


baru 45000 je rakyat malaysia jadi pengguna. kalau anda x pernah dgr, bukan salah anda dan bukan perkara pelik. lebih setahun lepas, saya pernah gelakkan orang (yang saya anggap bodoh) yang percaya produk kaca ni... sampailaa saya nampak bukti penyembuhan dengan biji mata saya sendiri, bukan tengok demo spontan angkat lelaki 118kg... tetapi saya sanggup tunggu efek sebelum-selepas setelah 1bulan, baru saya percaya!!!


saya mmg bukan saintis, jauh sekali utk menggunakan hujah teori sains. tp utk info lanjut bagaimana ia telah membantu kesihatan keluarga saya dan rakan-rakan, email ke ss2aliance@yahoo.com.


Biodisc ni mmg bagus.Bgi org yg ada mggunakan mmg kata inya bagus.Bg org yg mula2 tengok Biodisc memang tdk akn percaya,bgaimna sekeping kaca berbentuk bulat dpt dgunakan utk mjaga kesihatan.Beribu org telah mnggunakan biodisc di sarawak..biodisc jg diiktiraf oleh Makmal di singpore yg myatakan bhwa ia mngandungi tenaga/mineral smulajadi


sekadar nak kongsi pegalaman setelah setahun guna biodisc ni, byk betul perubahan la, apa yg pasti kami 1 family dh kurang p klinik , kalau tak 2 bulan sekali tentu g klinik, maklumla ank 3 org kecik2 plk tu, bulan ni along demam, bln dpn plk angah batuk silap2 hb bjangkit kami 5 beranak demam, skrg ni alham. jarang sgt la g klinik, kakak saya 3 thn lepas kena breast kanser, umur dh 53thn, dah habis dgn kemoterapi dan radioterapi ygb sgt menyakitkan, kena plk gout, kencing manis dan drh tinggi, pernah satu ketika paras gulanya mencanak naik hingga ke 26. minum biodisc 2 minggu turun ke 10 dan skrg ke paras 5.aminnn. ini nikmat bg og yg sakit kan.saya byk share benda ni dgn kawan2 dgn bagi air biodisc kpd mereka.
mmg ni satu bisnes, dan bisnes mmg mmerlukan pelanggan, lg ramai lg bagus. macam kita buka kedai runcit la, tokey tentu seronok kalau pembeli ramai kan.
d qnet pelan bisnesnya sgt mudah, dgn modal sekali seumur hidup anda boleh membeli impian anda, di sini x perlu maintain bulan2. itu kalau anda ingin bt bisnes dan bina impian anda la. tp kalau x mau guna je biodisc ni utk mencegah dan merawat penyakit kita dan keluarga kita semoga kita sihat dan sejahtera menjalani kehidupan. bg yg minat nak share benda baik ni dgn ramai org boleh hubungi saya, Ad di 0195774321. kita bina impian kita hari ini bersama-sama. jangan byk fikir yg negetif kerana ia boleh menyebabkan kita sakit dan tak akan ke mana-mana.pahit jgn terus dibuang, manis jgn terus ditelan.

No comments:

Post a Comment

Komen dan pertanyaan anda sangat dialu-alukan.
Komen yang berunsur fitnah, menghina, tidak membina, lucah dan keterlaluan akan didelete. Hanya registered users termasuk open ID sahaja dibenarkan komen. Anonymous tidak lagi kerana ada di antaranya yg tidak bertanggungjawab dgn memberi komen yg mengutuk tapi tak berani perkenalkan diri. Kami tidak menjalankan urusan dengan berselindung.
Nama, emel, no telefon, no akaun bank, gambar dan FB saya adalah benar.