Jul 29, 2011

TESTIMONI GASTRIK TERUK

Ini testimoni pelanggan saya dari Labuan, Sabah iaitu isteri En Atan bin Kawang, Pn Robiah yang lama menghidap gastrik. Berikut adalah kronologi termasuk beberapa sms dari En Atan.

Belian 25/5/11

sms 30/5/11

yusli: nak tanya 1 mcmana blh jumpa blog saya 2 sakit apa dan siapa

atan: ok nanti sya kasi tau..isteri sya kena gastrik teruk .. feb lalu ada kwn jual air biodisc.. bila minum air tu rasa k...jadi di pej dia buka internet...cara dapatkan biodic ni...jumpa blog en ada gambar...en dan istri...fb kot...sy pun ada gout..anak pun bdan gatal. ubat tak lut lut tq

"InsyaAllah...tu yg perlu sngt..usaha..beribu rm dah g klinik tp blm ada penyembhnya...mungkin ini insyaallah.. t kasih byk2"

1/6/11 biodisc diterima

sms 14/6/11

yusli: slm, ada perkembangan terkini ttg penggunaan biodisc?
atan: ada sikit la, mungkin baru sgt, perlukan sedikit masa lagi.
yusli: ok teruskan penggunaan

sms 24/7/11

yusli: mcmana en atan dan keluarga, ada perkembangan?
atan: alhamdulillah byk pkembangannya...sya tngok istri dan bole ganti puasa...walaupun last mint..gout kurang tp kena pantang juga la...tp yg ketara sgtklu sakit kepala cepat baik klu minum air byk2 .t kash

Nota: tempoh penggunaan hampir 2 bulan

No comments:

Post a Comment

Komen dan pertanyaan anda sangat dialu-alukan.
Komen yang berunsur fitnah, menghina, tidak membina, lucah dan keterlaluan akan didelete. Hanya registered users termasuk open ID sahaja dibenarkan komen. Anonymous tidak lagi kerana ada di antaranya yg tidak bertanggungjawab dgn memberi komen yg mengutuk tapi tak berani perkenalkan diri. Kami tidak menjalankan urusan dengan berselindung.
Nama, emel, no telefon, no akaun bank, gambar dan FB saya adalah benar.