Oct 1, 2011

BIODISC TESTIMONI ASMA DAN LUMPUH

Petang tadi jumpa En Zul, sahabat baik saya yang banyak membantu dalam urusan biodisc. Ambil biodisc yg dia pickup dari ofis QNET, PJ. Kawan yg dah pecah tu order lagi. Dalam masa yg sama ada seorang akak beli. Dia sakit asma hampir setahun, agak teruk juga, sampai kena tahan wad, hospital Batu Pahat baru-baru ini, selain kena pakai inhaler selalu. Kawan dia buatkan air biodisc 1 jug. MasyaAllah, satu keajaiban dengan izin-Nya, kata akak tu, dah tak payah cari inhaler lagi. Sebelum ni memang teruk sangatlah. Akak ni mengajar di SK Jelutong, Pt Raja, Batu Pahat, dekat UTHM. Kawan dia yg beri air tu satu sekolah.

Satu lagi testimoni, En Zul nak pergi malam ni di bandar Tenggara, Kluang. Dalam 2 tahun tak boleh berjalan. Ada kawan buat rawatan biodisc. 2 kali buat dia kata tak ada apa-apa pun. Kali ke-3 isteri dia telefon, gembira sebab dah boleh duduk. So, En Zul dijemput datang malam ni kat rumah dia, ada kenduri kesyukuran sikit.

Info detail nanti kita tunggu dari En Zul.
Nama akak tu Fadzilah bt Abd Kadir, Pt Lapis Baru, Pt Raja.

No comments:

Post a Comment

Komen dan pertanyaan anda sangat dialu-alukan.
Komen yang berunsur fitnah, menghina, tidak membina, lucah dan keterlaluan akan didelete. Hanya registered users termasuk open ID sahaja dibenarkan komen. Anonymous tidak lagi kerana ada di antaranya yg tidak bertanggungjawab dgn memberi komen yg mengutuk tapi tak berani perkenalkan diri. Kami tidak menjalankan urusan dengan berselindung.
Nama, emel, no telefon, no akaun bank, gambar dan FB saya adalah benar.