Oct 9, 2011

TESTIMONI BIODISC PELBAGAI

Testimoni biodisc ni sy copy dari laman web kualumpurcity.olx.com.my

Masalah kesihatan semasa mengandung

Saya telah menggunakan produk ini untuk kesihatan keluarga. Isteri saya mengalami masalah kesihatan semasa mengandung dan sering kali keluar masuk hospital. Setelah isteri saya mengamalkan minum air sahaja kesihatan isteri saya semakin baik sehingga tibanya hari bersalin. Ini memang berguna dan saya juga mendapat faedah membantu orang lain dan menjalan kan perniagaan ini. Apa tunggu lagi Raise Your Self To Help Mankind (RYTHM) - zaidil

Imuniti Kuat

biodisc mmg best, dengan izin Allah dah lama ana x pergi ke klinik la.. hari tu H1N1 pun ana kene 3hari sahaja, lepas tu ok, imunity kuat kot.. hehe
bagi yang nak merasai pengalaman berimaginasi(kawalan minda bawah sedar), sebelum tidur letakkan biodisc kat tgah2 alis mata (chakra ajna) 30minit, it will sharpen and increase your imagination.. ana dah cuba.. - amin

Kanser

Saya mula mengenali BioDisc pada November 2008 & menjadi rakan kongsi QuestNet 2 minggu selepas diperkenalkan oleh 'school mate' saya. Saya mula mencuba BioDisc kepada sepupu saya yang menghidap kanser. Sudah beberapa kali melalui kemoterapi namun belum juga mampu mengurangkan sakit yang dialami. justeru itu saya perkenalkan BioDisc kepada beliau & dengan berkat usaha serta penggunaan BioDisc secara 'Ekstrem' selepas hampir 3 bulan beliau kembali sihat dari kanser -
radhi, Sibu

Buah Pinggang

biodisc....saya mengidap penyakit buah pinggang dan kini mejalani rawatan dialisis,selalunya selepas rawatan dialisis saya akan mengambil 1 suntikan tambahan darah(recomon) dan kini setelah menggunakan biodisc dari november 2010 hingga sekarang saya tidak lagi mengambil suntikan tersebut kerana darah merah saya mula bertambah normal hanya dengan minum air tersebut,malah doktor pun terkejut bagai mana seorang pesakit buah pinggang boleh menambahkan sel darah merah semula - sahibi

Masalah Kulit

Saya guna biodisc semenjak bulan Mei 2010, Kini sembuh sepenuhnya dari elegec kulit dan gatal2 yang kuat. Anak murid saya yang gatal keturunan juga dah hampir sembuh seterleh dispray, minum dan disuluh - Mat Rani, Putrajaya

Ghout

assalamualaikum, sy br mencube biodisc ni (pinjm dr saudara sy) utk ayh sy yg sdg mengidap ghout, xblh berjln hampir 2 thn. perubhn minum air selama seminggu, ayh selalu buang air besr, hy dgn minum air. insyallah hari ini, sy akn miliki biodisc sndri utk kegunaan ayh n keluarga. kita hy mcube, Allah yg tentukn. sy hrp sgt2 ayh dpt bjln spt biase - Nur

Meningkatkan Tenaga

saya baru jer beli biodisc 27 julai baru ni..memang tak dinafikan kehebatannya.biasanya kalau saya main badminton,dari kul 3 sampai 5,memang penat giler,konfem balik rumah tidonyer.tapi biler saya pakai biodics ni(letak dalam porchbag,saya boleh stay sampai malam,abis main kul 5,kul 8 sampai 10 tuisyen lak,menten jer tak rasa letih sangat,semalam pagi mesin rumput sampai tengah hari,balik rumah boleh ajak isteri keluar lagi sampai malam.memang ajaib biodisc - mfoona

Sakit kaki

bio disc memang bagus.Ibu saya mengalami sakit kaki, susah nak berjalan. Setiap malam tak dapat tidur kerana bisa. Alhamdulillah , setelah menggunakan bio disc kaki ibu saya telah sembuh dan boleh tidur dengan lena.TQ bio disc- azli

Kawan saya kena kanser otak skrg ni dah boleh berjalan & makan seperti biasa tapi kena rajin le sikit suluh k. sebelum ni x boleh b'jalan hanya bole duduk saja, hanya makan bubur aje - Hanif

Lanpeugeot - saya dah rekomenkan air biodisc nie kepada kawan2 yg rata2 memberikan kepada ibubapa mereka yg ada sakit lutut,darah tinggi,kencing manis. dgn aturan minum sekurang2nye 6-8gelas sehari selama seminggu hingga 3 minggu, kesihatan ibubapa mereka bertambah baik dan memuaskan. jadi walaupun air biodisc nie bukan ubat tetapi mujarab. jadi sebagai anak yg menghargai jasa ibubapa, kawan2 saya telah dapat memberi alternatif penjagaan kesihatan kepada ibubapa mereka. jadi biodisc memang lah bagus.

Salbia Kampun - Saya sering mengalami sakit dada diikuti debaran jantung yang luar biasa dan sering penat setelah menggunakan bio disc Chi Pendant dan meminum air yg dirawat menggunakan bio disc selama 2 mingu saya dapati x da lagi serangan tersebut malahan saya semakin cergas, dan caya lah hanya meminum air tsb kolestrol suami saya kembali normal,thyroid(bengkak leher) nya juga semakin mengecil...Syukur pada kuasa Allah diatas penemuan penyembuh ini.

suewarni mohd - sy kenal biodisk ni dr kwn sy,mulanya sy mcm tpcya sgt lalu kwn sy pinjamkan seminggu,sy minumkan air biodisk kpd abg sy yg dah 8 kali operate otaknya akibat jankitan kuman dlm otak..mmg npak perubahan..spnjg sy guna biodisk kwn sy tu mmg sy teruja dgn keajaibanNYA..kita hanya berikhtiar dlm apa hal namun DIA juga yang MAHA BERKUASA..sy syorkan gunalah biodisk,

No comments:

Post a Comment

Komen dan pertanyaan anda sangat dialu-alukan.
Komen yang berunsur fitnah, menghina, tidak membina, lucah dan keterlaluan akan didelete. Hanya registered users termasuk open ID sahaja dibenarkan komen. Anonymous tidak lagi kerana ada di antaranya yg tidak bertanggungjawab dgn memberi komen yg mengutuk tapi tak berani perkenalkan diri. Kami tidak menjalankan urusan dengan berselindung.
Nama, emel, no telefon, no akaun bank, gambar dan FB saya adalah benar.